I november …

Glæd dig til den 12. november, hvor vi får besøg af Amy Lee Kemp, som vil tale til vores gudstjeneste i City Kirken. Amy Lee Kemp er født i Cleveland i delstaten Texas. Her voksede hun op i et kristent hjem, men kom som teenager væk fra Gud og endte i stofmisbrug og et selvmordsforsøg som 14-årig, da hendes forældre overvejede separation. Da hun var 24 år, oplevede hun Guds indgreb i hendes liv, som også satte hende fri fra afhængighed af stoffer. Hun har siden talt et stærkt og levende budskab om Guds magt til at forvandle liv, som giver mennesker en ny identitet og formål. Amy har også en stærk forbønstjeneste, som der også vil blive givet mulighed for.

Søndag den 19. november kl. 14:00 holder vi fællesgudstjeneste med kirkerne i Taastrup. Vi glæder os derfor til fællesskab med vores venner i Rønnevang Kirke, Indre Mission og Luthersk Mission.
Provst Søren Nolsøe vil tale til gudstjenesten. Vær opmærksom på det ændrede tidspunkt for gudstjenesten.