Jeff Fountain prædiker i City Kirken

Søndag 29. januar kl. 11.00

Jeff Fountain er formand for Hope for Europe  og stifter af the Schumann Centre for European Studies (affiliated med University of the Nations). Han kommer oprindeligt fra New Zealand, men har boet i mere end 35 år i Europa og har hollandsk pas. Jeff og hans kone Romkje bor i Heerde i Holland. De har tre voksne sønner, en pleje-datter og et barnebarn. Jeff skriver et ugentlig nyhedsmail “weekly words” og redigerer magasinet “HOPE”. Han er forfatter til flere bøger, her i blandt “Living as people of hope” og “Deeply Rooted”.

Vi kan se frem til en spændende formiddag med Kristus-fokuseret forkyndelse fra en engageret forkynder. Velkommen til en gudstjeneste som også byder på god lovsang, forbøn og et fantastisk fællesskab.

Samtidig med gudstjenesten er der børnekirke (3-10 år) og M.O.G. (11-14 år).

Alle er velkomne!

Søndag 29. januar 2012 kl. 11.00