Forårets kurser godt fra start

Både Ægteskabskurset og Europæiske Studier er nu kommet godt fra start.

Ægteskabskurset startede allerede kort efter nytår, og i går, lørdag, d. 28. januar, fulgte Europæiske Studier trop, med ca 25. fremmødte “studerende” til første undervisningslektion. Du kan se flere billeder fra dagen ved at klikke på billedet her til højre.

Første lektion handlede om Europas historie indtil tiden før reformationen. Næste lektion, som er d. 25. februar, fortsætter fra hvor vi slap, og kikker på tiden derfra og indtil i dag.

Kurset er godt fyldt op, men har du interesse i at nå at være med i de næste 5 lektioner, så kan du evt. tage kontakt til City Kirken — benyt linket under Kontakt.

Jeff Fountain, som underviser på Europæiske Studier, besøgte City Kirken dagen efter og gav de mange fremmødte inspirerende undervisning om kernen i Jesu budskab: At Guds Rige er kommet nær, og at Gud ønsker forsoning med og mellem alt det skabte. For at kunne være fuldt engagerede i livet her og nu, så er det vigtigt både at forstå historien og at have fokus på fremtiden.

Du kan læse mere om Ægteskabskurset eller om Europæiske Studier her på nettet. Bemærk at du også kan finde deltagermateriale ved at følge linket til Jeffs materiale på siden eller ved at klikke her (når Jeff er tilbage og kan lægge materialet ind på siden).