City Kirkens menighedslejr 2020

Opdatering: Vi må desværre aflyse menighedslejren i år pga. corona-virus. Vi holder lejr næste år i St.Bededagsferien den 30. april til 2. maj!

Birkedalslejren
Vi glæder os til at være sammen på menighedslejr igen i år. Blok tiden ud i kalenderen den 17. – 19. april, hvor vi har en hel weekend med masser af tid til fællesskab med hinanden og med Jesus i Birkedalslejren midt på Sjælland. Vi regner med (og beder om!) godt udevejr, så vi kan gå tur i skoven, sidde på terrassen med en kop kaffe, spille fodbold, osv.

I år kommer Palle Flyger fra Kirken i Kulturcenteret på besøg. Palle har lang erfaring med at række ud til andre befolkningsgrupper og bygge bro til det omgivende samfund, og vi kan se frem til en spændende tid sammen på lejren!

Opdatering: Det er noget usikkert, om lejren kan gennemføres. Det kommer an på, hvordan billedet ser ud til den tid mht. corona-virus. Hvis der stadig er smitterisiko, vil vi ikke samles så mange mennesker tæt under samme tag i en weekend. Men af hensyn til planlægningen er det vigtigt at man tilmelder sig allerede nu; der skal ikke betales før det er afgjort, om lejren bliver til noget. Det sker den 5. april.

Praktisk:

Tid og sted:

• Ankomst fredag den 17. april 2020, kl. 18:00 (tag madpakke med!)
  • Afrejse søndag den 19. april 2020, kl. 15:00

Birkedalslejren
Overdrevsvej 10
4340 Tølløse

Tilmelding:

hvor du skriver hvem (både børn+alder og voksne), du vil tilmelde til lejren. Skriv også, hvis du f.eks. vil bage en kage at tage med, det vil vi glæde os til!

Tilmeldingsfrist:

Søndag den 5. april 2020

Tilmeldingen er først gyldig, når betaling for deltagelse er modtaget!

Først når tilmeldingsfristen er udløbet, bliver det afgjort, om lejren kan gennemføres aht. coronavirus. Der kommer besked, og der skal først betales på det tidspunkt.

Pris for deltagelse:

1. Børn 0-5 år: Gratis
  2. Børn og unge 6-18 år: 200 kr.
  3. Voksne: 350 kr.

Maks. pris for én familie 900 kr.

Prisen dækker leje af lejren, mad og drikke samt undervisning hele weekenden.

Betaling:

Man kan betale ved overførsel til City Kirkens bankkonto nr. 2275 – 3205 622 224
eller via MobilePay nr. 34 44 17
I begge tilfælde: Skriv ”lejr” og dit navn som tekst til modtageren!

Huskeliste:

• Madpakke til fredag aften
  • Hjemmesko (man må ikke gå med udesko indenfor)
  • Tøj, toilettaske og håndklæde
  • Dyne og pude eller sovepose (ikke kun sengelinned) og lagen
  • Tøj og sko til en gåtur i skoven/fodbold og lignende
  • Din Bibel og måske en notesblok
  • Kage hvis du gerne vil bage (skriv det på tilmeldingen)