Vil du evangelisere på Roskilde-festival?

Velkommen til en aften med information og samtale omkring evangelisation på Danmarks største festival.

RoskilDSC01273de Festival 29/6-7/7 2013.

De mange festivaller i Sverige har kristne der evangeliserer og uddeler bibler. Det samme er tilfældet på verdens største metal-festival Wacken, hvor der i samarbejde med menigheder er blevet uddelt over 25.000 bibler.  Det bliver fantastisk at nå mennesker, på Roskildefestivallen, med evangeliet om Jesus.

Til sommer er de danske version af metal-biblen færdig og klar til at blive brugt på festivallen.

• Har du hjerte for de fortabte?
  • Vil du nå mennesker der hvor de er?
  • Elsker du mennesker, selvom du måske ikke er proff missionær?
  • Er  du præst eller leder og vil se din menighed eller gruppe i brand for at nå de unåede?

– Så velkommen til en samling, hvor vi søger Herren for at indtage nyt land i Danmark.

Tirsdag 19. februar kl. 19.30

City Kirken, Ahornvej 3, 2630 Taastrup

Frokostmøde for præster og ledere (tilmelding nødvendig) Tirsdag 19/2 kl. 12.00 – samme sted.

Velkommen

Roul og Birgit Åkesson

Street Church

birgit och roul

En tanke om “Vil du evangelisere på Roskilde-festival?”

Der er lukket for kommentarer.