weekend update

Så er det ved at være weekend!

I går aftes var de fleste fra de praktiske team fra søndagsgudstjenesterne samlet. Bare flot med sådan en god og trofast gruppe af mennesker, der gør klar til gudstjenester, søndag efter søndag! 1000 Tak til alle der er med. Men selvom der er en god gruppe, er der stadig behov for nye hænder til at hjælpe med de praktiske opgaver om søndagene. Så meld dig gerne til at være med på et team ca. hver fjerde søndag!

D3C_6218Når vi mødes på søndag 3. februar er det stadig med temaet – Ordet på Bordet. Per Eivind Stig underviser om Bibelens Autoritet. Ved gudstjenesten vil der være god til til lovsang og tilbedelse og der er fin mulighed for at dele hvad Gud har gjort for dig eller hvad Han taler om – så kom forberedt! Efter gudstjenesten er der selvfølgelig god tid til at nyde fællesskabet over en kop kaffe!

Husk også at der er Børnekirke (3-10 år) og M.O.G. (11-14 år)

Efter gudstjenesten er der menighedsmøde vedr. kommende valg til menighedsledelse.

Vi fortsætter med temaet i februar.
KD-feb2013

Se omtale af gudstjenesten 10. februar:  Bibelen i mission