Forårslejr 12-14 april

Velkommen til forårslejr på Lindenborg

Igen i år ser vi frem til en fantastisk forårslejr, som bliver holdt på Efterskolen Lindenborg. Vi skal nyde en god weekend med tid og plads til god undervisning, indendørs- og udendørssport og fokus
på fællesskabet.

Som gæstetaler har vi Raymond MarquaRayrdt fra Haderslev, hvor han sammen med Birgitte leder Multihuset og er pastor i pinsekirken. Fokus vil være på udvikling af dine gaver og talenter.

Vi ankommer fredag 12. april mellem kl. 18.00-19.00, hvor vi starter med fællesskab over de medbragte madpakker. Vi slutter søndag 14. april kl. 15.00.

Tilmelding er nødvendig, og kan ske ved at udfylde blanketten på informationsbordet eller ved at
udfylde formularen her: Tilmelding

Indkvartering sker på 2 mands værelser, hvoraf  en stor del har eget toilet/bad og ellers deler 2 værelser toilet/bad.
Der er et stort behov for transport, så har du ekstra pladser i bilen, hører vi gerne fra dig.

LindenborgPris:

Voksne, 25+ år: 325 kr.

Unge, 13-24 år: 160 kr.

Børn, 3-12 år: 100 kr.

Børn under 3 år: Gratis

Dagspris (alle): 100 kr.

Max. pris pr. familie: 825 kr.

OBS: Tilmelding inden den 20/3 er der normal pris, herefter lægges 100 kr. pr. familie oven i prisen.

Program:

(Detaljeret program kommer senere)

Møder/undervisning: Fredag aften, Lørdag formiddag og aften, Søndag formiddag

Seminar/workshop: Lørdag eftermiddag.

Programmet vil selvfølgelig også byde på masser af sport i den store hal eller udenfor, gåture, børneprogram, M.O.G.  program, god mad, kaffe & te, bøn, samtaler, underholdning og overraskelser….

Husk, husk, husk…

•  Madpakke til fredag aften
  • Hjemmesko
  • Tøj, toilettaske og håndklæde
  • Dyne, pude og lagen
  • Tøj og sko til en gåtur i skoven
  • Tøj og indendørssko til aktiviteter i sportshallen
  • Din Bibel og måske en notesblok
  • Kage hvis du gerne vil bage
  •  … og selvfølgelig dit gode humør og et skønt solskinsvejr hele weekenden!

Betaling:

Betaling skal ske senest den 8/4 ved at overføre pengene til kirkens konto i Basisbank:1671-996645.

Mærk indbetalingenlejr/ deltagers navn”

Adresse:

Efterskolen Lindenborg

Borrevejlevej 26,4000 Roskilde

Indbydelsen som pdf: meninghedsweekend 2013

2 tanker om “Forårslejr 12-14 april”

Der er lukket for kommentarer.