Visionsgudstjeneste og menighedslejr!

Visionsgudstjeneste 13. januar 2013

Når City Kirken mødes 13. januar 2013 er det til visionsgudstjeneste. Vi mødes til lovsang og tilbedelse, godt fællesskab og en sang (læs: hilsen) fra de varme lande. I forkyndelsen vil der være fokus på City Kirkens vision, som du kan finde på skrift her: Mission, vision og værdier

Samtidig med gudstjenesten er der Børnekirke (3-10 år) og M.O.G. (11-14 år).

Søndag 13. januar kl. 11.00 Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, 2630 Taastrup

City Kirkens forårslejr

Igen i år ser vi frem til en fantastisk forårslejr, som bliver holdt på Efterskolen Lindenborg. I skolens nyistandsatte lokaler og i de skønne omgivelser ved Borrevejle Vig, skal vi nyde en god weekend med tid og plads til god undervisning, indendørs- og udendørssport og fokus på fællesskabet.

Forårslejren afholdes i weekenden 12-14. april 2013 og du kan se mere her: Forårslejr 2013

Ordet på Bordet

Fra 20. januar – 10. marts har vi i gudstjenesterne et særligt fokus på Guds Ord – Bibelen. Under overskriften Ordet på bordet skal får vi inspiration til at læse Bibelen med størst muligt udbytte. Der bliver fokus på Bibelens autoritet, bibeltroskab, hvad sprog taler Gud, kommunikation, Bibelen i mission og hverdag og endelig er skal vi opleve Markus-Evangeliet LIVE. SÅ glæd dig til et spændende og vigtigt tema.

Alpha-kursus

I februar starter vi Alpha-kursus. Det er et kursus for dig som vil introduceres til, eller genopfriske de vigtigste ting i kristen-troen.

Alpha er et kursus for dig som vil introduceres til, eller genopfriske de vigtigste ting i kristen-troen.Det strækker sig over 11 aftener, samt en kursusdag – Alpha weekend.

Alpha kurset henvender sig til de dig der:

· ønsker at vide noget om kristentroen

· er åndeligt søgende

· ønsker at udfordre Bibelens troværdighed

· vil vide noget mere om Jesus

Du er selvfølgelig velkommen som deltager og til at invitere venner og bekendte med. Der er også behov for medarbejdere, som gruppeledere og til at tilberede eller anrette maden. Har du lyst til at være med så snak med Claus Mester-Christensen.

Kursusstart er torsdag 7. februar kl. 18.00