Jule-update fra City Kirken

Velkommen til endnu en skøn jul i City Kirken.

Fredag aften holder de unge deres “super awesome julefrokost” og jeg håber de får en fantastisk og hyggelig aften og en god optakt til julen.

Søndag mødes vi til 4. adventssøndag hvor Per Eivind Stig taler og mandag 24. december til den traditionelle utraditionelle juleaftensgudstjeneste. Og når vi så er kommet på den anden side af julefejringerne – har vi gudstjeneste hvor vores udsendte missionær til København – Filip Svarre skal prædike. Velkommen til dt hele.

I avisen ser det sådan ud:

Julehilsen fra Zambia.

Fra familien Hall i Zambia har vi fået julebrev som kan findes her: Julebrev 2012

Nytår

Det nye år indledes som det kan ses herunder med nytårsgudstjeenste med morgenmad – Vi mødes kl. 10.00 d. 6. januar 2013 og hygger sammen over morgenbordet inden gudstjenesten kl. 11.00.

Traditionen tro er der Evangelsik Alliances bedeuge

Mandag d. 7. januar   kl. 19.30 – LM, Solsortevej 1, Taastrup. Indleder Missionær Nicki Andersen, Bethesda

Onsdag  d. 9. januar   kl. 19.30 – City Kirken, Ahornvej 3, Taastrup. Indleder Sognepræst Søren Isak Nolsøe Sørensen, Rønnevang Kirke

Med ordene fra Esajas 43:18-21 ønskes du en rigtig glædelig jul!

Husk ikke på det, der skete tidligere,  giv ikke agt på fortiden;
nu skaber jeg nyt, nu spirer det frem, ved I det ikke?
Ja, jeg lægger vej i ørkenen og floder i ødemarken;
de vilde dyr skal ære mig, sjakaler og strudse,
for jeg giver vand i ørkenen, floder i ødemarken,
så mit udvalgte folk kan drikke.
Det folk, jeg skabte mig, skal forkynde min pris.

Claus Mester-Christensen