Fredagsmail den 28/6-2019

God sommer.
Dette bliver en opsamlingsmail da der ikke sendes fredagsmails i juli måned.

Søndag den 30. juni kl. 11: Gudstjeneste hvor Lisbeth Lund-Hansen taler. Vi siger også tak til Mathilde for hendes tjeneste med MOG og vi har medlemsoptagelse.

I sommer er der gudstjeneste hver søndag i Kulturcenteret. Vi vil lige sige, at i forbindelse med Sommerstævne på Lindenborg, har CK sin egen lille landsby hvor et partytelt er vores samlingsrum. Velkommen til at besøge os i City kirkens samlingssted i tiden 22.-27. juli.

Allerede nu vil vi bede jer alle om at krydse af for onsdag den 28. august fra kl. 18 til 21. hvor vi har vor info og fællesskabsaften ind for efteråret. Vi spiser dagens ret og det koster 60 kr. Tilmelding til kontor@citykirken eller til kirkens sekretær eller præst.

Vi vil benytte anledningen til at ønske jer alle en velsignet sommer og velkommen til vores sommergudstjenester.

Bedste hilsen Per Eivind