Jule update fra City Kirken

Velkommen til julefest Søndag 16. december

…og husk lige madkurven!

Vi starter med en herlig gudstjeneste for hele familien. Derefter er alle velkommen til fællesspisning ca. kl. 13.00, hvor vi alle kommer med vores lækkerier til et frokostbord.

Medbring en skøn ret til fælles frokostbord, svarende til det antal du/I kommer + et par stykker ekstra til gæster.

Derudover vil det være dejligt, om du kunne tage tallerkner/bestik og glas med til jer selv.

Vi sørger for at købe brød og smør + engangs service/sevietter + vand

Der vil være mulighed for at købe sodavand

Omkring kl. 14.00 fortsætter vi julefesten med julesange – en tur om juletræet, kaffe & kage underholdning og overraskelser, særligt for børnene.

Bibellæselysten?

Se linket og forbered dig på et nyt spændende år med Bibelen – http://www.citykirken.dk/ressourcer/bibelen/

Julehjælp og nødherberg

Igen i år har vi julehjælp gennem Frelsens Hær og der er blevet samlet kr. 5609,50 ind. Det topper vi op sender kr. 8.000,- til julehjælpen.Kristuskirken i København har slået dørene op for et nødherberg sammen med regenkirken. Det har vi valgt at støtte med kr. 2.500,- som går til driftudgifterne ved denne ekstraordinære indsats. Begge steder er gode og relevante måder at række ud til nogen som har stort behov for det.

Og når vi imorgen sammen med voldsramtekvinder.dk er vært for julefest runder vi første år af vort samarbejde – som jo har taget hjælpen til udsatte helt ind på vores egen matrikel.

Vi kan glæde os over at være med til at gøre en forskel her i Danmark, samtidig med at vi kan drømme om vi i de kommende år kan gøre langt mere!

Lillejuleaften – juleaften og lille-nytårsaftensdag i City Kirken