Nytårshilsen fra Pakistan

Vi håber at I har nydt juleferien og har fået nye minder, som I kan tage med jer ind i 2019. Vi er utroligt taknemmelige for Guds trofasthed år efter år, hvor han bevarer os og passer på os mens vi fortsat følger hans retning. Vi er også taknemmelige for the partnerskab men kirker som jer, som har været en del af fortællingen.

De tjenester, aktiviteter, ressourcer, projekter og programmer, som vi udfører rundt omkring i Pakistan, kunne ganske enkelt ikke ske uden den finansielle støtte og forbøn fra mennesker, som har været overgivet til visionen om at tage budskabet om Jesus til nationer, som er fjendtlige og lukkede overfor Evangeliet.

Jeg er glad for at kunne fortælle, at I har støttet cirka 15 familier hver måned. I år har vi været i stand til at hjælpe omkring 200 familier gennem samarbejdet med City Kirken. Personligt værdsætter jeg det hjerte, som I har for nationerne.

Vores plan når vi går ud og tjener er ganske enkelt at fortsætte, hvad Gud har kaldt os til gennem missions-befalingen – gå ud og gør disciple! Lad os sammen søge Faderens hjerte og bede ham udvide og fylde vore hjerter på ny med hans fantastiske kærlighed til sit folk. Tusind tak for jeres støtte gennem lang tid og fortsat i 2019. Jeg vil personligt takke menighedsledelsen og hele menigheden.

Gud velsigne jer alle,
Latif Masih
Senior pastor og formand for ledelsen
Spring Branch Church Ministries