Konstituering af menighedsledelsen

Efter valget af den nye menighedsledelse den 18/3 har vi haft vores første møde den 23/3. Vi brugte det meste af tiden på at vende diverse aktuelle emner for vores menighed — i høj grad for at “finde hinanden”.

Men vi fordelte også de forskellige poster og opgaver. Rimeligt nok ville de to, som ikke har været med før, gerne lige se, hvordan arbejdet i menighedsledelsen fungerer, inden de stillede op til bestemte opgaver. Vi aftalte derfor, at vi gentager fordelingen lige efter sommerferien.

Med det udgangspunkt blev der ikke lavet de store ændringer. Vores sekretær var udtrådt, så Per Bækgaard blev valgt som ny sekretær, og ellers er alt ved det gamle:

Formanden hedder stadig Arne Christensen. Gert Eriksen er næstformand, og Per Bækgaard er som nævnt sekretær. Forretningsudvalget og økonomiudvalget er sammenfaldende og udgøres af Brian Lund-Hansen og Arne Christensen, mens Per Bækgaard og Gert Eriksen er personaleudvalg.