Curtis Hinds i City Kirken

Søndag 8. og tirsdag 10. maj har City Kirken besøg af Curtis Hinds

Curtis Hinds, har siden midten af 1990´erne har haft en rejsende forkyndertjeneste, der har bragt ham til mange forskellige steder på kloden.

Han er evangelist, og har derfor altid en stærk udfordring til kirken om at forstå og træde ind i opgaven at nå mennesker, der lever uden Gud.

Curtis var i mange år været en del af menigheden ”Catch the Fire, Toronto” (tidl.: Toronto Airport Christian Fellowship), en menighed som siden 1994 har oplevet en stærk udgydelse af Helligåndens nærvær, kendt under betegnelsen ”Toronto-velsignelsen”.

Curtis har også et stærkt socialt sigte. Han var bl.a. med til at starte organisationen ”Voice for Change”, som arbejder med at oprette og drive børnehjem i Brasilien

Alle er velkomne – fri entré

Søndag 8. maj kl. 11.00 Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, 2630 Taastrup

Tirsdag 10. maj kl. 19.00 – City Kirken aktivitetshus – Ahornvej 3, 2630 Taastrup