Fra menighedsledelsen, december

Med ansættelsen af Simone Kramer har vi fået styrket arbejdet blandt tweens og teenagere, og på decembermødet i menighedens ledelse diskuterede vi behovet for (også) at tilknytte en mere erfaren ungdomsleder. Vi mener, der stadig er behov for en person, der kan tage denne rolle, og vil frem til januarmødet arbejde med at formulere behovet mere præcist.

Det er i foråret 2017, der igen er valg til menighedsledelsen (mere præcist sker det på årsmødet den 29/3). Forud for det skal vi have et forberedende menighedsmøde. Det møde vil blive holdt søndag den 15/1 efter gudstjenesten, og derefter vil valgbestyrelsen gå i gang med arbejdet, som skal udmunde i et forslag til årsmødet. Valgbestyrelsen består af Simon Svarre og Helle Christensen (der blev valgt til det på visions- og budgetmødet i november), Marlene Gertsen og Michael Rask Christensen (fra menighedsledelsen) og Lisbeth Lund-Hansen, der er forhandlingsleder.

Vi har jo haft et par værelser stående ledige i nogen tid – siden 1. november faktisk dem alle tre. Lige inden nytår fik vi en ny lejer, Janni, som har lejet det store værelse på midlertidig basis, sommeren over. Vi arbejder videre med at få lejere ind, som har en relation til kirken og dens arbejde.