Ny ungdomsmedarbejder

IMG_1601Siden februar har vi jo søgt efter en ungdomsleder til kirken. Både MOG og SMOG (altså arbejdet blandt de 10-20-årige) fungerer godt, men har lidt under mangel på medarbejdere. Nu, hvor vi også har startet ungdoms-Alpha, er behovet endnu større.

I menighedsledelsen blev vi derfor meget glade, da vi på denne baggrund fik en henvendelse i november fra Simone Kramer. Simone har allerede været med i både MOG, SMOG og ungdoms-Alpha og gør et godt stykke arbejde. Hun har hele hjertet med i at give dét videre, som Jesus har givet hende, og hun er vældig god til at skabe kontakt. Hun blev præsenteret på gudstjenesten den 11/12.

Simone er en lidt yngre profil, end vi oprindeligt havde forestillet os, da vi startede søgningen efter en ungdomsleder. Hun er derfor ikke ansat som ungdomsleder som sådan, men som ungdomsmedarbejder, og nu går vi i tænkeboks omkring hvad der skal gøres med ungdomslederstillingen. Vi har ansat Simone 7½ t/uge frem til sommer (pga. ungdoms-Alpha), og 6 t/uge derefter.

Både menighedsledelsen og børne- og ungdomsmedarbejderne er meget glade for at kunne byde Simone velkommen!