Hudløs formiddag med Jørn Hyldgaard

Jørn Hyldgaard i City Kirken 3. april 2011

Jørn Hyldgaard var igennem 30 år en landskendt vækkelsesprædikant og præst med mange ugentlige møder og foredrag, hvor mange mennesker tog imod Jesus og blev hjulpet.

Der var glød og fart på og en oplevelse af Guds ledelse og velsignelse over tjenesten. Men så skete det. Nogle faresignaler blev overset, og glideturen ned i depression begyndte. Og det gik hurtigt. Meget hurtigt. I løbet af kort tid måtte Britta se sin mand ude af stand til at komme ud af sengen, passe et arbejde… være til.

Der var ikke mange lyspunkter i de efterfølgende 6 års kroniske depression. Selv beskriver Jørn det som en lang mørk tunnel UDEN lys for enden.

I marts 2010 skete der imidlertid noget. Livslysten og glæden brød igennem 6 års mørke. Pludseligt og uventet…

Søndag 3. april 2011 kl. 11.00
Taastrup Kulturcenter