Afskedsgudstjeneste for Per Eivind Stig

Palmesøndag markerer vi at vores præst og tidligere forstander Per Eivind Stig går på pension pr. 1. april.  Per Eivind Stig

Sammen med Ellinor har han været her i 11½ år. Efter et langt virke som startede i Norge  med uddannelsen på Ansgar Teologiske seminar og fortsatte b.la. som pastor i Herøya Misjonsmenighed og med pionerarbejde i Søgne, inden de i 1982 rejste til Danmark hvor Per Eivind var pastor i Stenum Missionsmenighed (nu: Vesterkirken). Efter det fulgte mange år i forskellige opgaver som medarbejder og leder i Ungdom med Opgave og endelig kom de til Taastrup i 2002.

Per Eivind slipper det daglige ansvar i menigheden, men fortsætter med at tjene og vil fortsat være at finde bl.a. på talerlisten i City Kirken. Udover det vil han arbejde i Nordisk Link som samarbejder med Jeff Fountain i Schumann Centre. Her indtræder Per Eivind  som associeret stabsmedlem. Som forventeligt bliver hans otium ikke helt stille og han vil fortsat være i tjeneste der hvor dørene åbnes for det.

Vi vil gerne sende ham godt på vej med i en afskedsgudstjeneste og reception.

Søndag 29. marts kl. 11.00 Gudstjeneste – Per Eivind Stig taler – efterfølgende reception.

Taastrup Kulturcenter

Poppel Allé 12