Forårlejr og -kursus

BirkedalI weekenden 10-12 april holder vi forårslejr og -kursus for alle generationer.

Igen i år skal vi være på den skønne Birkedal-lejr som ligger på en 10 tdr. land stor naturgrund i det naturskønne Vestsjælland med græs, skov og en indhegnet sø. På grunden findes boldbane samt bålplads, og der er ideelle muligheder for gåture og terrænløb. Der er også gyngestativ og sandkasse for de mindre børn.

Beth og Dave LimmerVores gæstetalere er Beth og Dave Limmer, som kommer fra Casper i Wyoming, hvor de gennem flere ar har været præstepar i Restoration Church. De arbejder i en hyrde og og omsorgstjeneste og er kendt for deres ‘encounter weekends’ og helbredende forbøn.

Vi ankommer fredag aften mellem kl. 18.00-19.00, hvor vi starter med fællesskab over madpakken. Lejren slutter søndag kl. senest kl. 15.00.

Tilmelding:

Tilmelding er nødvendig og kan allerede ske nu, men sidste frist for tilmelding er senest den 1. april 2015. Det kan ske ved at klikke her og udfylde tilmeldingsformularen eller ved at udfylde blanketten som ligger på informationsbordet ved søndagsgudstjenesterne. Bemærk: Du kan IKKE tilmelde dig ved at skrive en kommentar her på siden.

Betaling:

Senest den 1/4 2015 skal deltager betalingen indbetales til

Kirkens konto (Basisbank). 1671 – 996645.

Eller med betalingskort på www.citykirken.dk/betaling

Mærk indbetalingen: ”lejr/ navn”

Pris pr. person:

• Voksne, 25+ år: 340 kr.
  • Unge, 13-24 år: 170 kr.
  • Børn, 3-12 år: 120 kr.
  • Børn under 3 år: Gratis
  • Dagspris børn/voksne: 125 kr.
  • Max. pris for en hel familie: 850 kr.

Adresse: Birkedallejren, Overdrevsvej 10, Undløse, 4340 Tølløse – www.birkedal-lejren.dk

Husk, Husk, Husk…

• Madpakke til fredag aften
  • Hjemmesko
  • Tøj, toilettaske og håndklæde
  • Dyne, pude og lagen
  • Tøj og sko til en gåtur i skoven/fodbold ol.
  • Din Bibel og måske en notesblok
  • Kage hvis du gerne vil bage
  • … og selvfølgelig dit gode humør og et skønt solskinsvejr hele weekenden!