Weekend update

Weekenden er godt i gang efter endnu en spændende uge i City Kirken.

Onsdag aften var der Vild med sang, som blev til god aften som navnet antyde – med sangen i centrum. 5. december kl. 19.00 gør vi det igen sæt aftenen af til en uforpligtende sing-a-long sangaften.

Anderledes gudstjeneste i Albertslund

Søndag 11. november er vi igen koordinatorer for Dansk Flygtningehjælps indsamling i Albertslund. Det bliver altså en anderledes gudstjeneste, hvor vi rent praktisk sætter handling bag ordene. Der udleveres ruter fra kl. 10-12.30 på Albertslund Rådhus (Personalekantinen), Kongsholm Allé. Kom gerne også selvom du måske ikke har meldt dig til.

Der er stadig brug for kagebagere og kaffebryggereog gerne nogle til at hjælpe ved udlevering og optælling – giv lige besked til undertegnede, hvis du kan hjælpe med noget af det.

1 års fødselsdag i cafeen.

Tirsdag 13. november fejrer vi 1 års fødselsdag i cafeen for voldsramte kvinder og børn – og du er inviteret!

Der er åbent hus fra 15-18 på Ahornvej 3, 2630 Taastrup.

Måske vil du også overveje om du kunne være cafémedhjælper – der er behov for børnemedarbejdere, cafémedarbejdere til at netværke med kvinderne og indimellem vil der også være brug for nogle til at hjælpe med mad og kaffe.

Indsamling til Pakistan

Ved vores besøg fra Pakistan satte vi gang i en indsamling til nødhjælpsarbejde og indsamlingen er nu rundet kr. 4.400,- men du kan stadig nå at være med. Indbetal på kirkens konto og mærk betalingen: Pakistan

Og læg så mærke til at det indkomne beløbet bliver fordoblet af en venlig sponsor!! Så 250 kroner ind bliver altså til 500,- 🙂

Julefest 16. december

Sæt allerede nu kryds i kalenderen ved søndag 16. december hvor vi holder julefest. Vi starter kl. 11.00 med en julegudstjenesteog fortsætter med fællesspisning og kl. 14.00 har vi julefest med musik, gaver og andre overraskelser i samarnejde med cafeen for kvinder og børn.

Hav en god weekend- på gensyn søndag i Albertslund!

Claus Mester-Christensen