Rekordstor tilslutning til menighedslejren 2011

Aldrig tidligere har der været så mange deltagere på forårets menighedslejr som i år.

Omkring 90 personer var med på weekenden, og oplevede spændende undervisning ved Tove Poulsen, et godt fællesskab og fantastisk sol i dejlige omgivelser. Vi håber at kunne gentage et lignende arrangement næste på, og vil offentliggøre datoerne når det ligger fast. Skynd dig at reservere 20-22. april 2012 så du ikke kommer til at gå glip af næste års lejr, som bl.a får besøg af David (Buck) Hudson.

Og apropos lejr… Husk at Baptistkirken i Danmark og Det Danske Missionsforbund holder sommerstæve på Mariager igen i 2012 i uge 31. Måske var det noget for dig at deltage der, sammen med de mange andre fra kirken som også tager afsted og bruger en uge af sommerferien i et spændende miljø med mulighed for ny inspiration og eftertanke. Kik mere på www.sommerstævne.dk