Lovsangsseminar med Martin og Alie Roland

Lovsangslederparret Alie og Martin Roland fra Kristiansand i Norge besøger City Kirken d. 19. og 20. november for at undervise og inspirere til at tage nye skridt i lovsangstjenesten og i livet med Gud.

Alie, der oprindeligt kommer fra Australien, har sammen med Martin ledt lovsang gennem 16 år i forskellige menigheder. De er kendte for gennem deres tjeneste at formidle en dyb og ægte kærlighed til Gud og mennesker.

Deres ønske og vision er at se Gud få den ære og kærlighed han fortjener, og samtidig se at mennesker blive berørte og forvandlede af Guds nærvær.

Lørdag eftermiddag holdes et seminar for (primært) personer i lovsangstjeneste. Det er nødvendigt at melde sig til for at kunne deltage til dette seminar. Se mail adressen længere nede i teksten.

Lørdag aften er der åben lovsangsfest for alle kl. 19.00, og søndag formiddag medvirker parret til gudstjenesten. Alle er velkomne til disse to anledninger; forhåndstilmelding er ikke nødvendig for at deltage i lovsangsfesten eller gudstjenesten.

Det er muligt at download’e et program for besøget her. Men husk at melde dig til seminaret på forhånd, hvis du er interesseret i at være med her!

Klik her for at sende en mail til seminar@citykirken.dk