Menighedsledelsen konstitueret

Den nye menighedsledelse har afholdt  sit første møde, og har konstitueret sig selv med følgende poster:

• Arne Christensen fortsætter som formand.
  • Per Bækgaard bliver ny næstformand
  • Michael Rask Christensen bliver ny sekretær.
  • Personaleudvalget (som bl.a. tager sig af de ansattes forhold) udgøres fremover af Jytte Skov-Pedersen og Arne Christensen.
  • Underskriftberettigede er Arne Christensen og Per Bækgaard, samt indenfor budget/aftale Claus Mester-Christensen.

På mødet — som blev afholdt i huset mens der var  fornøjelig MoJo aktivitet i haven — blev der derudover brugt tid på at snakke om mødestruktur og arbejdsform, kalender og en række andre praktiske ting, og vi havde en god bedestund sammen.

Menighedsledelsen er fortsat i forventing til hvad Gud vil gøre her på Vestegnen, og glæder sig over se at livet spire frem rundt omkring på mange måder, som det vel også kommer til udtryk i form af en rekord-stor tilslutning til menighedslejren i år!

2 tanker om “Menighedsledelsen konstitueret”

1. Det ser rigtig godt ud.
    Gud velsigne, bevare og lyse for jer.
    Ellinor er da også med i menighedsledelsen, ikke?
    Kh. Lise

2. Joda, Ellinor er også med i menighedsledelsen, og iøvrigt deltager både Per Eivind Stig og Claus Mester-Christensen i møderne.

De poster, som er nævnt her, er det “minimum” som menighedsledelsen plejer at konstituere sig med. Der kommer helt givet ændringer og flere roller til efterhånden som der er brug for det, f.eks. i forhold til nye opgaver.

Der er lukket for kommentarer.