Fra menighedsledelsen, januar

Som det kan ses andetsteds her på siden har vi nu formuleret et jobopslag for at tiltrække en ungdomsleder, der kan være med til at løfte ansvaret for M.O.G. og S.M.O.G. Nu skal vi så have det budskab spredt!

Af forskellige grunde havde vi et forkortet menighedsledelsesmøde i januar, så en del detaljer blev “sendt i udvalg”. Herunder bl.a. planlægning af den videre proces, når en kandidat til jobbet henvender sig.

En anden ting, der starter nu, er planlægningen af menighedsweekenden den 5.-7. maj på Birkedal. Skriv datoen i kalenderen!

Vi fik også sat ca.-datoer på de indsamlinger til missionsformål, som vi vil have i løbet af året. Missionsbudgettet for 2017 kommer vi til at tale om i detaljer på vores næste møde, så det er klart til kirkens årsmøde.

TC Taastrup har henvendt sig for at spørge om en økonomisk håndsrækning i forbindelse med relationsaftener og den sommerfest, de planlægger, og vi blev enige om at støtte arbejdet med 6.000 kr. Vi har også talt med TC i et stykke tid om at de gerne ville leje et af værelserne for at bruge det til TC-kontor, og det kommer nu i stand.