Vi mangler en ungdomsleder

Vil du være med til at skabe noget fantastisk for børn og unge i City Kirken?

I City Kirken har vi en fantastisk gruppe børn og unge, som lige nu står og mangler en ungdomsleder som vil være med til at flytte ting fra idé til handling.

Vi søger en person som har lyst til at styrke og forme vores unge. Du skal helst være en person med sans for struktur og samtidigt være udadvendt og glad. Som ungdomsleder kan du se frem til at blive en del af City Kirkens to stærke teams hvor du vil arbejde med M.O.G. (tweens) de fleste søndage under gudstjenesten. Derudover vil du også blive en del af S.M.O.G. (teenagere) som mødes hver anden fredag aften. Vi har allerede 3 ledere som vil hjælpe, støtte og styrke dig, så du står ikke alene med opgaven. Du vil være med til at lede grupperne og vil også skulle planlægge events og afholde møder. Vi håber også at du har lyst til at skabe en kom-og-hæng-ud kultur hvor man i løbet af ugen eller efter gudstjeneste mødes til pizza, film, bowling, en tur på stranden osv.

Vi forestiller os at du selv har været teenager fornyligt og at du har erfaring som leder. Det vigtigste er at du har lysten og modet på at tænke fremad og har lyst til at være med til at elske og lede de børn og unge vi har i kirken. Vi lover at vi vil investere i dig så du også kan blive bedre som leder, kommunikatør, kultur-skaber, andagtsholder og efterfølger af Jesus.

Så hvis det lyder som dig så vil du kunne nikke genkendende til nogle af disse ting.

• Jeg kan motivere og inspirere teenagere og er et godt forbillede.
  • Jeg er en team-player men kan også arbejde selvstændigt.
  • Jeg er god til at skabe struktur og kan være tovholder på opgaver.
  • Jeg har tro og tålmodighed for unge og kan skabe en tryg og rar atmosfære.
  • Jeg er kreativ og nyder at tænke nyt og ”out of the box”.
  • Jeg kan både have fuld fart på, men også have ro og vise nærvær.

Stillingen tilbyder:

• Studie eller fritidsjob ca. 6 timer om ugen, med mulighed for flere timer på sigt.
  • Mulighed for at bo på et af værelserne i kirkens hus.
  • Mulighed for udvikling og vækst sammen med et team af dedikerede medarbejdere.

Hvis du kan se dig selv som vores nye ungdomsleder, så skriv en motiveret ansøgning hvor du fortæller hvorfor du skal være vores nye ungdomsleder og send den til Hannah Lund Tolberg, på hannah.tolberg@gmail.com. Hvis du vil høre mere om stillingen, så kontakt Hannah på tlf. 22 25 03 03. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi løbende vurderer ansøgninger. Vi ønsker en ansættelse hurtigt muligt.