Sankt Hans i City Kirken

Søndag 23. juni holder City Kirken Sankt Hans fest med fællesspisning, musik og hygge.

Fra kl. 17.00 er dørene åbne og grill bliver tændt, så der fra ca. kl. 18.00 kan grilles medbragt kød m.m.
Så alle medbringer mad og drikkevarer til maden – tag gerne lidt ekstra med, hvis der skulle være nogle der har glemt…

Senere vil der være kaffe og te m.m. og også her er det en god idé at medbringe noget til kaffen, bag evt. en god kage.

Musikken hjælper Good News os med. Har du hørt Good News før, så ved du havd du kan glæde dig til af glad musik og højt humør!

Der bliver selvfølgelig også et bål og en båltale.

Kort sagt – en super god sankt hans aften som du selv er med til at skabe. Her kan du sagtens invitere venner, naboer og familie til at fejre Sankt Hans midt i Taastrup på Ahornvej 3, 2630 Taastrup (lige overfor busterminalen).