Sankt Hans aften

City Kirken holder igen i år Sankt Hans aften d. 23. juni 2012. Vi starter kl. 17.30 og forventer at slutte kl. 22.00. Det foregår i år i:

”Kultur cafeen”
Kultur Centeret
Poppel Alle 10-12
i Tåstrup

Der vil være:

• Hyggelig fællesspisning med lækker grill buffet bestående af forskelligt kød, salater og hjemmebagt brød

• Levende musik ved bandet “Good News”

• Snobrød til børnene over bålfade

• Flotte motorcykler, som de kristne bikere fra ”Exodus MC” viser frem

• En båltale

• En kop kaffe eller the og mulighed for at spise skøn kage.

Tilmelding er påkrævet, se flere detaljer herefter.

Detaljeret program

Alle tider er ca. tider!

Kl. 17.30 Ankomst

Kl. 18.00 Hyggelig fællesspisning med grill buffet bestående af forskelligt kød, salater og hjemmebagt brød (der er mulighed for at købe sodavand – eller selv medbringe hvad man måtte ønske at drikke til maden)

Kl. 19.30 Levende musik med “Good News”

Kl. 20.00 Bålfadene tændes – og der er mulighed for at se de flotte motorcykler, som de kristne bikere fra Exodus MC viser frem

Kl. 20.30 Båltale

Kl. 21.00 Kaffe/the og kage

Tilmelding

Det er nødvendig at tilmelde sig af hensyn til maden senest den 20. juni kl. 18.00. Tilmelding kan ske via hjemmesiden (klik her), og betaling skal ske inden sidste tilmeldingsfrist ved at overføre pengene til City Kirkens konto i Basisbank 1671-996645, mærket “Sankt Hans” og med angivelse af betaler/deltagernavn.

Voksne (incl. unge over 15 år) skal betale 75 kr. og børn (fra 2-15 år) 30 kr.

Der er familie rabat, så 2 voksne og 2 børn koster blot 190 kr, mens 2 voksne og 3 børn koster 210 kr.

Uanset vejret bliver arrangementet til noget, da der er plads og mulighed for at spise både ude og inde.

Er der spørgsmål kan du kontakte Karin Rask på 2281 2129.

Vel mødt!

Bemærk!

Feltet herunder er ikke til tilmelding, men til at skrive generelle kommentarer til indlæget. Brug linket ovenfor.