Bøn for København

Et UMO team har for tiden base i det tidligere kloster i Høje-Taastrup. Hvis du har været til gudstjeneste eller andre aktiviteter i City Kirken, så har du sikkert mødt Fredrik, Christer, Jon eller en af de mange andre som ofte besøger os.

Teamet har i hele marts måned organiseret bøn for København døgnet rundt, og indbyder alle til at være med til at bede for byen. Det foregår ved at interesserede klikker sig ind på denne kalender, og så skriver man sig på i et ledigt tidsrum og bruger en time i bøn for byen! Du kan bede hvor det passer dig bedst, f.eks. derhjemme. Du kan skrive dig på mere end én gang og/eller i mere end én time. På den måde kan vi i fællesskab bede for byen døgnet rundt.

Du kan også læse mere om initiativet på teamets blog eller du kan følge bøn for København i marts på facebook.